Ecomobi Passio, Aplikasi Menjana Wang Tambahan untuk Content Creator

Ecomobi Passio, Aplikasi Menjana Wang Tambahan untuk Content Creator

Era digital juga telah mengubah corak membeli-belah pengguna. Kini, pengguna meletakkan kepercayaan mereka kepada pencipta kandungan dan pengaruh yang memberikan ulasan produk sebelum memutuskan untuk membelinya.

Dengan memanfaatkan kemahiran dan populariti, pencipta kandungan dan pengaruh boleh mempromosikan produk untuk mempengaruhi gelagat pembelian pengikut media sosial mereka terhadap produk.

Sebagai KOL, mereka biasanya menerima sokongan yang akan memberikan pendapatan kepada mereka. Kini, pencipta kandungan boleh mendapatkan pendapatan tambahan melalui Ecomobi. Apakah ecomobi?

Ecomobi ialah platform yang menghubungkan pencipta kandungan dan pengaruh dengan ahli perniagaan. Anda boleh memperoleh wang tambahan dengan bekerjasama untuk mempromosikan produk atau jenama tertentu melalui media sosial. Bukan itu sahaja, anda juga boleh mendapatkan wang tambahan melalui pelbagai ciri Ecomobi yang lain.


Untuk join klik link: passio


Apakah ciri Ecomobi yang boleh digunakan oleh Pencipta Kandungan?

  • Affiliate

Program di mana anda boleh mengambil bahagian dalam kempen daripada pelbagai jenama. Anda boleh menggunakan media sosial untuk menjalankan kempen dan mengarahkan pengikut untuk membuat pembelian. Keputusan akan dijejaki oleh sistem Ecomobi secara automatik dan anda akan mendapat komisen untuk setiap transaksi yang dibuat oleh pengikut anda.

  • Shoutout

Anda boleh menerima permintaan video tersuai daripada pelanggan. Contohnya, video ucapan hari lahir atau peringatan hari-hari tertentu. Anda mempunyai 7 hari untuk mempertimbangkan permintaan tersebut. Jika anda menolak, sistem akan memulangkan wang secara automatik kepada pelanggan.

  • Virtual Gift

Ciri terbaru daripada Ecomobi di mana peminat boleh memberikan hadiah maya kepada anda. Hadiah ini kemudiannya boleh ditukar kepada wang. Jadi, lebih banyak hadiah yang anda terima, lebih banyak anda boleh menukar kepada wang.

  • Donation

Ciri khas yang disediakan oleh Ecomobi supaya peminat dapat memberikan sokongan dalam bentuk sumbangan kepada pencipta kandungan kegemaran mereka. Hasil derma boleh disalurkan dengan memindahkan ke akaun bank pencipta kandungan.

  • Truth or Dare

Berkaitan dengan donasi, content creator bisa menerima donasi yang diberikan penggemar apabila content creator mengikuti permainan truth or dare yang diajukan penggemar. Content creator bisa menjawab tantangan tersebut dalam bentuk teks maupun video. Jika tidak mengikuti tantangan tersebut, maka donasi akan dikembalikan kepada penggemar.

  • Digital Product

Kamu bisa menjual berbagai produk online seperti foto, video, kursus online, ebook, atau tautan kepada followers atau pihak yang membutuhkan. Jangan lupa untuk membuat bio atau passio page terlebih dahulu.

Bagaimana untuk mengaktifkan Halaman Keghairahan?

  • Buka Aplikasi Ecomobi Passio, klik Halaman Passio kemudian klik Teruskan


  • Pilih medan yang anda sedang kerjakan kemudian klik Seterusnya


  • Pilih tema paparan yang anda mahu


  • Klik Guna


  • Ikuti tutorial menggunakan Halaman Passio dengan mengklik Mula, kemudian mengklik Teruskan hingga akhir dan mengklik Selesai


  • Anda boleh memilih reka bentuk, mengedit reka bentuk, dan menetapkan bio mengikut apa yang anda mahu. Anda boleh melihat reka bentuk setiap tab jika anda ingin menukar atau mengeditnya, sama ada tab produk, video, kupon, dsb.


Kini, pencipta kandungan dan pengaruh tidak hanya bergantung pada sokongan sebagai pendapatan. Mereka boleh membuat wang tambahan melalui Ecomobi dengan pelbagai cirinya.

Untuk join klik link: passio

 

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama

BACA JUGA!