Channel Telegram Movie Sub Malay

Senarai saluran telegram untuk mendapatkan sarikata Melayu untuk filem Inggeris, Korea, Cina. Tidak semua kita pandai berbahasa Inggeris. Tidak menarik untuk menonton filem, siri tv tanpa memahami perbualan. Kebanyakan platform penstriman filem teratas tidak menawarkan Sarikata untuk banyak bahasa. Khas untuk Melayu(Sebab penontonnya kecil). Tetapi subs adalah satu-satunya pilihan untuk menikmati filem itu. Di sini, saluran telegram ini khusus dalam menyediakan sarikata Melayu untuk filem popular dan trending. Mari semak mereka.

Movee Sub Malay

Sarikata bahasa Melayu filem Inggeris dan Tamil menyediakan saluran telegram. Mempunyai lebih daripada 14,000 pelanggan. Anda boleh memuat turun filem dan sari kata Melayu bersiri terus dari saluran ini. Juga, menyediakan treler atau pemandangan video dengan penerangan. Jika anda tidak tahu filem itu, anda boleh mengklik treler dengan mudah untuk menontonnya. Sudah menyediakan lebih daripada 500 fail sari kata.  join the channel.

TapawSub Announce

Kebanyakan filem anime subs Melayu menyediakan saluran telegram. Tetapi, ia juga menyediakan subs filem. Sekurang-kurangnya 11-2 filem filem Melayu setiap minggu. Terutamanya anda boleh mendapatkan pautan ke laman web mereka, siri anime Bahasa Melayu menyediakan benang. Jika anda seorang pencinta anime, anda mungkin perlu menyertai saluran telegram ini. Di sana anda boleh menonton secara online atau muat turun sahaja subs Bahasa Melayu. Mempunyai lebih daripada 15,000 pelanggan.  join the channel.

Movie Club Naz

Semakan filem dan sarikata Melayu menyediakan saluran telegram. Selalunya berkongsi Filem dan siri tv ulasan dan fail sari kata mereka sendiri, yang boleh anda muat turun dengan mudah. Saluran aktif menyiarkan sekurang-kurangnya 6-7 filem subs setiap minggu. Mempunyai lebih daripada 16,000 pelanggan. join the channel.

NaBu Ir

Saluran telegram yang khusus untuk sari kata sahaja. Menyediakan sari kata Inggeris, Indonesia dan Melayu untuk Anime, siri TV dan filem. Sudah menyediakan lebih daripada 2,100 fail. Tetapi, kadangkala sukar untuk mencari fail sari kata yang betul. Tetapi, ia entah bagaimana mudah dan menavigasi dalam suapan saluran kerana mereka tidak berkongsi sebarang jenis mesej lain. Join the channel.

Movie Hindi/Tamil Sub Malay

Sebuah saluran telegram yang menyediakan subtitle bahasa Melayu untuk filem dan siri tv Hindi dan Tamil. Tetapi, kebanyakan filem mula dipaparkan di sini. Anda akan mendapat ulasan dan treler filem Hindi/Tamil terkini melalui saluran telegram ini. Memastikan anda sentiasa dikemas kini dengan semua keluaran filem terkini. Kesemua mereka adalah selain daripada menerima subtitle Melayu untuk filem Tamil dan Hindi. Anda akan mendapat sari kata entah bagaimana. Mempunyai lebih daripada 3,200 pelanggan.  join the channel.

Movie With Malay Sub

Kumpulan telegram yang semua tentang filem Inggeris dan filem Tamil. Anda boleh mendapatkan filem Melayu untuk filem terbaru dari sini. Ahli kumpulan berkongsi banyak jumlah fail sari kata setiap hari. Memudahkan anda mencari sari kata untuk filem. Mempunyai lebih 16,000 ahli. join the channel.

Cari sarikata Melayu

Tidak banyak sarikata Melayu yang menyediakan tapak web. Tetapi, saluran telegram yang disebutkan itu berfungsi dengan baik menyediakan sari kata filem terkini. Saya tidak boleh mengatakan bahawa anda pasti akan dapat mencari fail sari kata untuk filem anda. Tetapi saya boleh nyatakan bahawa mereka akan melakukan yang maksimum untuk menyediakan seberapa banyak filem Melayu yang menjadi trending, filem popular. Kerana ia adalah perkara yang sangat sukar untuk ditangani. Untuk menyampaikan fail sari kata yang hebat, ia bukanlah satu tugas yang mudah. Perlu melakukan banyak langkah untuk menterjemahkannya.

Seperti biasa, orang menonton filem trending pada bulan itu. Biasanya tidak menonton filem lama tanpa sebab. Jadi, anda mempunyai peluang yang lebih tinggi untuk mencari fail sari kata untuk filem itu. Kebanyakan fail sari kata yang disediakan adalah filem trending, siri tv daripada IMDB. Itu mungkin filem anda juga. Selain itu, anda boleh meminta sari kata filem tersebut daripada pentadbir saluran tersebut. Pergi ke tab orang untuk melihat semua orang dan anda akan dapat mengesan akaun pentadbir. hantar mesej peribadi supaya mereka akan membalas.

Selain itu, anda akan mendapat cadangan hebat tentang keluaran filem terbaharu dalam bahasa Inggeris dan dalam bahasa Melayu. Memudahkan anda memilih filem atau siri tontonan seterusnya. Mereka mungkin terikat dengan filem yang diulas, siri tv dengan menyediakan sarikata Melayu untuknya. Mereka juga mungkin menyediakan video treler, video pemandangan terbaik dan banyak lagi bahan berkaitan filem di saluran. Jika anda ingin menonton filem anime, di sini anda boleh mendapatkan senarai filem anime sub Bahasa Melayu yang menyediakan saluran telegram.

1 Ulasan

  1. 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama

BACA JUGA!