APK MOD KINEMASTER (Pro, Without Watermark )Versi Terkini 2022


Kami berkongsi KINEMASTER MOD APK ( PRO/VERSION PREMIUM ) TIADA WATERMARK Secara percuma untuk dimuat turun pada aplikasi android anda. Eksport video tanpa watermark.


Apa Itu Kinemaster?


Kinemaster ialah editor video percuma dan mudah digunakan yang tersedia untuk kedua-dua platform Android dan iOS. Ia juga tersedia untuk Windows, Linux dan Mac OS. Ia mempunyai semua ciri yang diperlukan oleh editor profesional. Kinemaster mempunyai lebih 8 juta pengguna aktif. Kinemaster datang dengan antara muka yang mesra pengguna. Anda boleh menambah teks, kesan, penapis dan banyak lagi pada video anda dengan mudah.


Apl Kinemaster ialah salah satu daripada banyak aplikasi penyuntingan video untuk platform iPhone dan Android. Aplikasi ini membolehkan anda mengimport video dalam format pilihan anda, seperti mp4, Flv dan sebagainya. Apl Kinemaster juga membolehkan anda mengedit, memangkas dan menggabungkan video menggunakan antara muka seret dan lepas terbina. Beberapa format yang paling popular untuk import termasuk AVI, WMV dan MPEG-2 AVI. Anda juga boleh mengimport klip daripada program pengeditan kamera dan video seperti Camtasia, Sony Vegas, Apple iMovie, dsb.


Apl Kinemaster ialah muat turun percuma. Anda boleh mengeksport filem terakhir anda sebagai Definisi Tinggi (HD) atau Definisi Standard (SD) selepas anda mendapatkannya. Jika anda berhasrat untuk mengedit video menggunakan Video Pro, anda juga boleh mengimport video menggunakan alat import terbina dalam. Apl ini serasi dengan iPhone, iPad, tablet Android dan versi terkini telefon pintar masing-masing.


Apl Kinemaster perlu dipasang pada peranti anda untuk menggunakannya. Ini tidak menjadi masalah jika anda sudah memasang apl lain pada peranti anda. Walau bagaimanapun, jika anda bercadang untuk menggunakan Apl Kinemaster buat kali pertama, anda mengesyorkan anda memuat turun versi percuma apl tersebut dan mengimbas kad SD anda. Selepas ini, proses pemasangan akan bermula secara automatik.


Laman web rasmi menyediakan tutorial untuk kedua-dua peranti iPhone dan Android. Walau bagaimanapun, jika anda lebih suka belajar secara visual, tutorial video yang disediakan di gedung aset adalah pilihan yang lebih baik. Tutorial membimbing anda melalui keseluruhan proses pemasangan apl Kinemaster, daripada memilih video anda kepada mengimportnya ke dalam Gedung Aset. Anda akan belajar tentang asas Gedung Aset, daripada memilih video kepada mengimport data. Setelah anda melengkapkan video, anda boleh menerbitkan aset menggunakan alatan pengurusan Gedung Aset.


Selain daripada video seperti yang kami lihat pada permulaan artikel ini, aplikasi Kinemaster membolehkan anda mengimport PDF dan format fail lain. Jika anda ingin mengedit mana-mana video atau imej, anda perlu memilih tab yang sesuai dan mengedit filem atau foto anda dengan sewajarnya. Sebaik sahaja anda selesai dengan pengeditan, anda boleh menyimpan fail sama ada dalam format AVI atau JPEG. The Asset Store juga membenarkan anda berkongsi klip yang baru dibuat dengan rakan anda dan kumpulan rangkaian sosial yang disambungkan ke akaun Kinemaster.


Memandangkan Kinemaster telah dikeluarkan untuk kedua-dua peranti iPhone dan Android, ia dijangka mengalami trafik yang sedikit kerana kebanyakan orang akan mahu memanfaatkan ciri menarik apl ini. Walau bagaimanapun, jika anda sedang mencari cara profesional untuk membuat filem anda atau memotong treler pendek,


anda harus menyemak aplikasi iOS sebaliknya. Apl ini menawarkan cara terbaik untuk mengedit filem anda. Selain fakta bahawa ia boleh digunakan pada kedua-dua telefon pintar iPhone dan Android, aplikasi iOs juga boleh diakses melalui pelayar web. Jika anda lebih suka menonton filem anda secara terus di Internet, anda perlu menyemak apl iOs. Ia mungkin kelihatan mahal, tetapi jika anda merancang untuk merakam banyak video, anda harus mempertimbangkan untuk membeli pembelian dalam apl, jadi anda tidak perlu membuang masa memuat turun filem ke peranti mudah alih dahulu.


Apl Kinemaster membenarkan pengguna mengedit rakaman daripada peranti Android mereka. Apl percuma disertakan dengan lebih 100 ciri pengeditan video gred profesional. Ini ialah apl yang sesuai untuk orang yang ingin mengedit video semasa dalam perjalanan tetapi tidak mahu menjejaskan kualiti atau kreativiti.


Ciri-ciri :


Kinemaster ialah alat penyuntingan video segera yang terbaik, memberikan anda akses tanpa had kepada beberapa alatan berkuasa untuk membuat video profesional dan hebat. Apl mudah alih yang menakjubkan ini memberikan anda akses segera kepada pelbagai alatan video digital yang membolehkan anda bekerja serta-merta pada idea kreatif anda dan menerapkannya serta-merta pada adegan video yang paling mencabar.


Dengan Kinemaster, anda boleh menikmati antara muka berbilang fungsi yang membolehkan anda segera menyunting klip video anda, menjimatkan masa berharga anda supaya anda boleh kembali bekerja. Ia membolehkan anda melompat antara adegan dengan cepat dan mencipta video yang menakjubkan menggunakan antara muka seret dan lepas yang mudah.


Dengan Kinemaster, anda menikmati beberapa ciri unik dan peralihan kualiti premium, tindanan visual dan perpustakaan besar latar belakang filem yang bergaya. Ciri ini bukan sahaja menjadikan tugas anda sebagai penyunting video lebih mudah dan ringkas, tetapi ia juga memastikan video anda menarik, berkualiti tinggi dan disunting dengan sempurna mengikut keperluan anda.


Dengan Kinemaster, anda juga boleh menikmati kemudahan menghantar berbilang video dalam satu dokumen, yang boleh dilakukan hanya dengan memindahkan keseluruhan folder ke komputer anda dan kemudian membuka fail individu satu demi satu. Anda juga boleh menambah kesan teks yang berbeza, trek muzik dan peralihan pada video anda dengan bantuan pelbagai pilihan menu pantas. Menggunakan paparan garis masa yang berguna, anda boleh melihat peralihan video anda dalam tindakan dan mendapatkan pratonton bagaimana ia akan kelihatan pada skrin.


Kinemaster mudah digunakan dan telah direka bentuk, dengan mengambil kira keperluan pembikin filem baru. Perisian pengeditan yang mudah digunakan ini disertakan dengan versi iPhone dan iPad dan tersedia secara percuma di App Store.


Kinemaster menampilkan alatan seperti pembingkaian kunci, penapis dan lapisan. Pengguna kemudiannya boleh memuat naik projek siap mereka ke awan untuk perkongsian dan penyuntingan yang mudah.


Ciri hebat lain apl ringkas ini termasuk buat asal dan buat semula tanpa had, sokongan untuk pelbagai format fail termasuk HD, DVD, Video iPod, Folder Filem, Psd, Flash, iPhone 4, Video iPod dan format Pek Filem Apple iPhone, yang meluas. perpustakaan latar belakang gerakan, imej fotografi dan kesan teks, keupayaan untuk memampatkan rakaman, keupayaan untuk mengedit dalam gaya yang berbeza termasuk gerakan dipercepat dan perlahan, dan keupayaan untuk memindahkan klip antara kamera.


Editor video Kinemaster juga tersedia secara percuma


Untuk mendapatkan ciri premium, anda perlu melanggan pelan premium, yang ada


Versi percuma KINEMASTER akan menyelesaikan kerja anda, tetapi akan ada tera air.


Versi percuma KINEMASTER membenarkan anda hanya Aset terhad tetapi versi premium


Untuk memuat turun Kinemaster dalam gedung mainan android, Cari "Kinemaster', dan ia akan berada di bahagian atas. Ia kini mempunyai 100 Juta + Muat Turun.


Muat turun APK MOD KINEMASTER (Pro/Premium) -without watermark



Berikut ialah cara anda boleh mendapatkan kinemaster mod apk versi premium atau pro tanpa tera air pada telefon anda:


1- Klik di sini untuk memuat turun Mod Apk pada telefon anda

2- Selepas memuat turun fail apk, Pertama, nyahpasang versi lama daripada telefon anda.

3- Sekarang pergi ke tetapan telefon Android anda dan cari "Pasang daripada sumber yang tidak diketahui " Kemudian dayakannya.

4- Selepas mendayakannya, Pergi ke pengurus fail anda dan pasang apk mod kinemaster yang dimuat turun (Versi Premium )

5- Itulah yang dinikmati. Anda kini boleh mengeksport video tanpa tera air dan menikmati semua ciri premium.



Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama

BACA JUGA!